Helg

Ja då var även denna helg slut. Har mest varit hemma, men idag blev det även ett besök hos Nina som fyller 1 år idag. Tog med mig Ninas mamma på promenad ikväll, mycket trevligt, förut när hon bodde i Sthlm innan hon hade barn var vi alltid ute och gick tillsammans, hon i Sthlm och jag här och så pratade vi i telefon med varandra. 

Idag när jag och Lars satt och åt middag i köket får jag plötsligt ett sms från Lars. Konstigt, öppnar det och förstår att det är Stella som sitter i vardagsrummet och smsar till mig, gullunge. Vet inte hur hon lyckades med det. Lars gick och frågade henne vad hon gjorde, då sa hon, jag skriver. 





/m

Kommentarer
Postat av: Hubblis

Haha men gounge! <3

2016-01-18 @ 20:35:51
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0