Äntligen

Så börjar livet återgå till det normala. Nu har hela familjen (förutom helmer) varit magsjuk. Och tänk att vi överlevde. Stella har dock blivit väldigt mammig efter sin sjukdom. Hon vill vara med mig hela tiden. Det går dock bra om inte jag är i närheten, då är hon som vanligt. 
Denna långhelg har iaf varit bra. Den inleddes med lite lek för Ingrid och Stella i fredags FM.

Senare på dagen var det fotbollsdags. Då lämnade jag S hos mamma. 



På kvällen tog vi det lugnt.

På lördagen var vi ute en del på dagen, sedan var vi till Per och fikade. Och på kvällen grillade vi hos oss. 
Morgonmys


Enda bilden från grillningen :)
Mycket trevlig kväll. 
Stella har i helgen börjat sova i sitt rum. Men hon har inte sovit en hel natt i sitt rum än. Hon hamnar hos oss. Vi är för lata just nu.

Idag söndag klev jag s och h upp vid halv åtta. Åt frukost, sedan tog vi en promenad, lekte lite ute, lekte massa inne, efter s sovit tog vi en sväng med cykelvagnen, jag och h gick dock. Hälsade på familjen Andersson Söderberg en stund. 
Några bilder från dagen. 









/m

Kommentarer
Postat av: Frida

Men fina fina Stella!!<3

2015-05-04 @ 21:51:50

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0