Vår

Vilken härlig långhelg jag har haft. Jobbade endast 3 dagar förra veckan sedan var jag ledig torsdag och fredag. Skönt! Och bra för min förkylning dom hänger kvar än. I torsdags blev det inte mycket gjort, vi tog det mest lugnt. På fredagen åkte jag och Lars på Ikea, s och h fick vara hos mamma. Vi shoppade lite till Stellas rum. Bla hylla, bord och stol, garderob och matta. Gick iaf väldigt smidigt. På kvällen skruvade vi lite möbler och fick besök av Anders och Frippe. På lördagen var det stålande sol och perfekt väder. Jag s och h drog upp till mörtis där typ alla var. Vi stannade Inte så länge, men åt iaf lunch där uppe. Lars var hemma och städade och det fortsatte jag med när jag kom hem. Sedan var jag chaufför till mamma. På kvällen kom Anders och Sara och vi hade mellomyS. Idag fick jag ta sovmorgon (tack :) sedan gick vi en sväng och sen tittade Sara förbi. Vi såg först på 3 milen, sen satt vi på altan och njöt i solen. 











Stella fick ny kläder förra veckan, bla 2 västar som jag är väldigt nöjd med! 
Hon älskar verkligen att gå själv utomhus, idag busade Sara helmer och Stella på baksidan då var hon verkligen helnöjd! 
/m

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0