Dag 5-7

Jag har varit lite hemlighetsfull angående helgen och anledningen var Helenas möhippa. Men iaf, i fredags begav jag mig mot Stockholm, fick skjuts av Malin till flygplatsen, tack! När jag kom fram till Maria ( helgens boende ) åkte vi till Nackaforum på shoppingrunda. 



När vi kom hem fixade vi ett kollage till Helena. 
Och gjorde en frågesport. 
Efter det åkte jag mot Gunnar för att hälsa på dem. Blev bjuden på mat och vin och så tog vi en promenad, mycket trevligt. 
När jag kom tillbaka till Maria pysslade vi lite till innan vi la oss. 
På lördagen begav vi oss till Vasaparken för att vänta in Helena. 




Sedan drog vi på spa 
sedan blev det en promenad till Amanda. Jag och Mariorna fick äran att gå med bruden. 



Helena fick små uppdrag på vägen mot Amanda. 
Hos Amanda åt vi lite plockmat. 


Supergott. Alla hade tagit med en grej som vi lagtvi en påse, Helena skulle sedan lista ut vem som tagit med vad. Jag hade tagit med ett päron. Vi delade nämligen på ett päron en gång och det var efter det vi började hänga ! 

Bild från den kvällen ❤️🍐🍐
Sen blev det femkamp som jag Amanda och Maria vann överlägset, 5-0. 



Sen gick vi in och körde frågesport innan det var dags att bege sig mot restaurangen. 





Kvällen avslutades på Lemon, ett ställe där Helena hängde mycket förut. Var iaf en lyckad dag så kul att fånöverraska världens bästa Helena!!

Och idag blev det först lite solning på Marias uteplats, sedan hemresa, middag och besök av annso.  Mycket trevlig helg med andra ord. Tack Maria för att jag fick bo hos er!!

/m

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så jättemycket för allt ni hade ordnat och gjort för mig. Hade jag aldrig kunna gissa. Och tack för att du kom. Det var bästa överraskningen!!! 😘😄😍❤️❤️❤️

2015-07-01 @ 13:05:21
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0