Tisdag

Dålig uppdatering de senaste dagarna. Men jag är ju familjens försörjare nu. Går iaf jätte bra att jobba. Speciellt bra är det att jag har en toppen kille som sköter allt i hemmet, han städar, tvättar, lagar mat, diskar och tar hand om Helmer och Stella. Så det känns faktiskt hur bra som helst. Igår efter jobbet tex hann jag ta en sparktur med Stella och helmer, äta middag, Leka med Stella, hälsa på mamma och pappa ,träna, ta en promenad med helmer och sedan se lite på tv. Perfekt alltså. 


Redo för sparktur

Bild från helgens spelkväll

Fotominen

Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt duktig e han Larsken!! Blir impad👏

2015-01-13 @ 23:45:10
Postat av: Helena

Åh vad han fixar!! Skönt att slippa vara den personen... Och när slutar du egentligen för att hinna med allt det där!!

Svar: Ja faktiskt så kom jag hem strax innan fem, så jag var väldigt effektiv :)
Masaa

2015-01-14 @ 16:34:39
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0