Sista festen

Igår hade avslutsfest på jobbet, hade verkligen hur kul som helst och dansade större delen av kvällen. Tycker så mycket om mina arbetskollegor, några saknades dock på festen. Nu börjar det verkligen närma sig flytt, 1 vecka kvar. It's the end of an era... I april var det 9 år sedan jag började på Fujjan. Det som är bra är att de flesta av mina kollegor följer med, men känns ändå vemodigt att lämna allt. 

Några bilder från festen 



Var så stressad över festen förra veckan, men på nåt vis fick vi ihop det tillslut. Det var ca 70 pers på festen och de flesta anmälda kom faktiskt, nornan blir dock lite för stor, men jag tänkte inte så mycket på det när bandet började spela. 
Igår var jag och eve kvar sist och plockade ihop lite medan bandet packade ihop och idag var vi där och donade lite också. 
Annars har dagen mest varit lugn, fikat på bagis. Stella sov endast 20 min på hela dagen, men hon var lättsövd nu på kvällen. 



/m

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad trist att det flyttar!! Men det blir säkert bra när ni vänjer er vid att pendla och inte kunna gå hem direkt osv.

2015-01-25 @ 10:24:24
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0