för ett år sedan

låg jag hemma med värkar, skulle försöka lägga mig att sova för natten. Men det visade sig lönlöst, vid halv två gav jag upp och ringde förlossningen. Vi kom in strax innan tre och jag var öppen 7 cm. kl 11:11 var lilla Stella ute.
Kan inte förstå att det gått ett år. Nu sitter jag hemma och ska försöka sova men är förkyld och sedan är det lite annat som stör också....
Och imorgon väntar min sista dag på Fujitsu, tänk om jag visste det för ett år sedan, att min sista dag på Fujitsu skulle bli på Stellas 1 års dag. 
 
Hon bjuder på fika på lördag , jag hoppas att jag känner mig piggare så att jag hinner fixa lite hemma.
 
Idag hade vi iaf turen att bli bjuden till Frida, Tommy och Ingrid på middag, tusen tack!!!!
 
 
Näe nu ska jag försöka sova ändå..
Sista bilden påmagen, var ju enorm!
den 29/1 förra året var Mattsson här och monterade spots, jag gick hemma med värkar
 
/M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh Grattis Stella!! Fattar inte heller att de e ett år sen.. Men då glad ja blev när ja fick säga till knert'n i magen att tremänningen äntligen va här!!❤️

2015-01-30 @ 05:04:21
Postat av: Jessica och Adam

Grattis Stella!

2015-01-30 @ 07:33:11
Postat av: Helena

Åh vilket år!! Tänk att hon kom
Den här dagen! Helt overkligt att hon redan är 1 år. Världens sötaste stella! ❤️ vad är det mer som stör då? Vi ses på lördag om du är pigg nog. Kanske var lika bra att Nina pcj kah inte kom om du inte är så pigg. Läkarna varnade mig för RS på sjukhuset...

2015-01-30 @ 07:41:57
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Helena

Och grattis Stella!!! ❤️🎂💐🎉🎁🎈

2015-01-30 @ 07:42:22
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Maria

Kommer ihåg när jag fick bilden på att hon kommit. Känns som typ igår. Grattis finaste stella! ❤️🎁🎈

2015-01-30 @ 08:27:34
Postat av: Malin

Men oj, magbilden, big mama :) Grattis stella! Vi ses imorgon.

2015-01-30 @ 10:47:40
Postat av: Madde och Mathilde

Grattis bästa coola Stella!!!😘 puss och kram!

2015-01-30 @ 10:48:10

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0