Årskrönika del 2

Juli: hur bra väder som helst hela juli, så blev en del häng uppe i mörtis, var ju 27 grader i vattnet!!  I början av månaden börjar Stella att åla och sitta. Dop för mathilde på skönvik. Besök från hemvändare. 
Evelina och PM gifte sig i hettan självklart var jag på plats, blev även stråket, men jag körde. Ammade fortfarande.





 
 
Augusti: vi blev med pool i början av månaden, så det blev massa poolhäng hos oss, luncher, middagar och massa mys! Lars hade semester så vi gjorde några roadtrips med Sara och Mikke, en till Åre och en när vi bla åkte till den omtalade Getgrottan. Vi bestämde oss för att köpa en ny soffa också lite hastigt som det ofta blir när jag får för mig något. Sedan var det även dop för lilla Ingrid, jag agerade lite fotograf i kyrkan.
I slutet av månaden började vi på babysim i gruppen räkan.
 
 





 

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0