Ångest

Ja inte egentligen inte för att börja jobba, det ska bli kul att träffa alla och att få ta hand om sig själv på dagarna. 
 
Men att tiden går så snabbt, det är ju hemskt, var nyss som jag gick och väntade på att vara hemma. Jobbigt också när jag börjar pendla till stan, hinner bara träffa Stella någon timme varje dag och det blir mycket som hänger på Lars, hämtning, lämning, ut med Helmer m.m.
 
Har iaf haft ett underbart år hemma, jag behövde det. Fått umgås med min dotter, min hund, vänner och familj. 
Inte behövt planera så mycket utan bara ta dagen som den kommer. Blir helt annat sedan när båda ska börja jobba, då krävs verkligen planering för att allt ska fungera.
Har varit extra kul att så många vänner fått barn i år, har ju framförallt kunnat umgås mycket med Frida och Ingrid, vilket har varit toppen, vi har hjälpt varandra att passa barnen om någon har nåt ärende, fikat, promenerat, fikat lite till, babysimmat m.m
 
jaja , hej då föräldraledighet, hej jobbet!
 
1 år sedan, städade av skrivbordet
Väntade på att prinsessan skulle komma
1 år senare så är hon här!
 
/M

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2015-01-07 @ 00:27:20
Postat av: Malin

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad på jobbet <3

2015-01-07 @ 10:59:32
Postat av: Frida

Åh blir så lessen i ögat! Vi saknar er så mkt..redan😃❤️

2015-01-07 @ 12:17:50
Postat av: Helena

Helt sjukt hur fort det har gått ju!! Har missat hela Stellas första år! Känns knappt som
Vi varit i stugun 2014.

2015-01-07 @ 13:55:35
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0