Fortsättning

Jag och mamma började städa förrådet på pålan 1. Det tog många dagar och timmar :)
 
Jag hittade många gamla fynd tex mina turtles tidningar
 
 
Och den här har jag gjort själv, kan man inte tro. Mitt och linas "band" hette the shadows ett tag innan vi upptäckte att det var upptaget, då valde vi "två ruttna lingon" ist.



Mamma har sparat mycket från skolåren, tex när jag var veckans smultron
 

Vi sorterade alla saker och for på tippen med det som skulle kastas. Det blev en hel del
 

Vi var in och tog en lunch på Vezzo, goda pizzor.
 


 
Jag och per var in och åt middag på dalwhinnies sedan såg vi Entourage på bio.
 
 




Jag, Lars , Marita och Stella for till Hammarstrand på marknad
 


Jag var på kalas på vågslätten, vet inte varför det är så suddiga bilder :)
 



 
Jag har fikat på lupinen 3-4 gånger



 
Det är så mysigt där. 
Jag har blivit inspirerad av lupinen och olgas att köpa små kaffekoppar. 
Var iväg på en loppis och hittade en servis, taget!



Stellas första pizza
 
 
 
Har hunnit med ett besök till döda fallet
 




 
Jag gick på stråket några dagar
 
Förfest hos Evelina 





Stråketveckan började jag jobba igen. 
 
 

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0