Det kommer mera

 
Stråket veckan var vi ute och åt på dalwhinnies. Mysigt! 
 
 


 


Frida ville åka karusell och jag och annso hängde motvilligt med. 
 
 
På fredagen blev det ett besök på yran, det var så kallt på kvällen.

 
Jag har äntligen testar allis foodtruck! Köpte en god pulledpork burgare 
 




Mycket lek för de här två

 


En dag i mörtis. Stella ville bada 



Grabbarna hade fisketävling och Olle var nära att ramla i vattnet när han skulle kliva ur båten.
 
 
Vi har planerat och fixat inför sbk 60 års jubileum, blev en lyckad dag och kväll. Ni ser på Frida vilken speed vi har haft :) 
 





 







Jag, Marita och Maria tog en middag på jazzköket! Vi delade på en god charkbricka till förrätt, sen åt jag en pizza!
 




Härliga sommarkvällar förra veckan!



Stella gillar att plocka kottar
 
 
Jag, Malin, Frida och annso körde ett träningspass ute i veckan. 



Marita och helmer kom förbi





Kommentarer
Postat av: Frida

Men kul å bra me uppdatering!! ÄNTLIGEN!!:-)

2015-08-30 @ 00:43:05

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0