29/8

Såg precis att jag inte har uppdaterar bloggen på ganska länge, som vanligt. 

Så här kommer lite bilder igen. 

Jag, Marita och Stella var på kalas på kompa!





Jag var på bingo i Häggenås på midsommardagen i år igen. Jag och mamma vann inget.


Lena Gavelin kom till stugun och lärde ut lite löpteknik. I början av juli hade jag stora planer för min träning den här sommaren. Haha ja det blev inte så mycket av med det.


Jag och Malin var till Häggenås på bingo en lördag. Jag fick bingo två gånger!




Det blev några härliga dagar med sol och bad







Grillning på pilis på kvällarna




Ena kvällen gicka jag hem vid 03:30 i shorts och T-shirt utan att frysa! 


Jag jobbade några dagar på olgas café! 





Mikke fyllde 30 år och hade kalas


Solen sken och vi fick grillade burgare till middag.




Selfiepinnen användes



Och vi körde tävlingar 






Kalas på kompa igen, den här gången för oliver som fyllde 1 år!




Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Maria

Heja Sara!!

2015-08-29 @ 18:06:00

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0