Rymmarn

Ja vår lille rymmare, helmer har rymt 3 gånger på 2 veckor. Man kan ha han lös under uppsikt, men när man minst anar det hittar han ett spår som han följer, anledningen till att han är så här extrem just nu är att det är någon löptik som gör honom tokig :)
Igår rymde han från Ip när vi var på möte. Jag stängde dörren och vi satt och pratade, sedan upptäckte jag art helmer inte var i närheten. Går och kollar och ser då att en annan dörr är öppen. Får lite panik när han inte kommer när jag ropar och förstår att han gått en bit. Tar bilen och åker mot sandladan och när jag kommer mot orrvägen står han där och kommer direkt och hoppar i bilen. Vilken buse jag har! 

En bild som Frida tig på oss idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha titta på Helmers blick! Han ser ju helt förkrossad ut över att din uppmärksamhet inte är på honom:)

Svar: Ja lilla Bubben!!
Masaa

2014-09-12 @ 12:45:14
Postat av: Helena

Fina Stella!! Snygga byxor. Har köpt ett par till vår bebis men de som är mer passande för både tjej och kille. Älskar dom.

2014-09-12 @ 13:23:00
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0