Promenad

Idag tog jag med mig Stella och Helmer till Madde och Mathilde. Vi gick på en härlig skogspromenad och pratade massa, helt sjukt att vi är mammor nu båda två. Men kul att vi fortsätter med våra skogspromenader ändå :) 
När vi kom hem hängde jag med min andra mammakompis Frida. Vi fikade, pratade, lekte och tog en promenad. Så kul att man har någon att hänga med på dagarna! 
Lars jobbade över som vanligt så vi åkte  på hans jobb och åt middag med honom. 
Några bilder som jag fick av Frida på våra fina döttrar. 



Busar med morfar


Testar mössa som hon fått av Evelina 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, måste komma hem och hänga med er! ❤️

Svar: Ja det måste ni ❤️
Masaa

2014-09-12 @ 08:48:25
Postat av: Helena

Jag saknar er med!! Kul att du uppdaterar så mycket att man ändå får en inblick i hur ni har det!!

Svar: 😘
Masaa

2014-09-12 @ 13:25:02
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Frida

"De är dagarna som går, dagarna som går som är livet"

2014-09-12 @ 14:34:37
Postat av: Evelina

Ser verkligen ut som att hon älskar mössan haha

Svar: Hon gör faktiskt det :)
Masaa

2014-09-12 @ 15:06:57
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0