Money money money

Ja, nu börjar jag verkligen känna mig fattig. Jag är van att inte behöva tänka så mycket på pengar, men måste börja nu :) hade ju turen att jag fyllde år och fick tillbaka på skatten i början av föräldraledigheten , så då fick jag lite extra pengar. Men har ju även fått några oförutsedda utgifter, tandläkare och mobil som gick sönder. Lär väl tömma sparkontot innan jag börjar jobba, har ju 2 Stockholms resor inplanerad också. Jaja det löser sig alltid. 

När jag får pengar ska jag köpa sån här till stella och kanske den största boxen också. 
Vilken flitig bloggar jag varit idag, synd att vi inte får betalt för det ;)

/m

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fina de är. Var finns det?

Svar: På boom heter det. Ny butik i ösd
Masaa

2014-09-23 @ 08:11:42
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Maria

Stella får önska sig till jul :-)

Svar: det ska hon minsann göra, vi ska börja på önskelista snart :)
Masaa

2014-09-23 @ 19:21:08

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0