Förkylning

Stella har fått en förkylning, än så länge snorig , men ingen feber utan full fart!
Hoppas att det går över snabbt! 

Idag sprang jag min första runda på typ 1 år. Bestämde innan att jag skulle springa 2 km och det klarade jag faktiskt, men det tog tid och gjorde ont, men tjurade på! Så nu ska jag försöka fortsätta springa 2 km och förbättra tiden och så småningom om kanske det blir längre rundor. Helmer var hel nöjd när han fick springa av sig lite. 
Igår gjorde han en rymning till en löptik, när mamma var barnvakt. Men när jag kom hem och ropade så kom busen till mig :) 




Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt jobbat Marita! Hoppas stellis blir frisk snart :)

Svar: Ja peppar peppar så verkar hon redan bättre!!
Masaa

2014-09-03 @ 11:19:54
Postat av: Maria

Hejja hejja! Bra jobbat :-)

2014-09-04 @ 08:11:34

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0