Besök

idag hade jag turen att få lite besök från Övsjö och Kälarne. Det var Linda, Marie och barnen som tittade förbi, väldigt trevligt!

Annars har veckan rullat på, babysim i måndags och idag bestämde vi oss faktiskt för att gå nästa steg också, så om 3 månader kan brudarna titulera sig som grodor ( idag är de räkor).
Igår var Frida snäll och passade min vindling, som tur var hade det gått bra. Jag var på jobbet en sväng och pratade lite.
Jag och Frida blev även inbjuden på fika/playdate till Adam och Crippen, så vi hängde där några timmar i måndags. Helmer följde också med och han blev väldigt sugen på Crippen.. :)

Vädret har ju varit underbart hela veckan bara dimman försvunnit, så härligt att gå på promenader nu. Och det bästa är att Stellis börjar uppskatta promenader även fast hon inte ska sova. Hon gillar att sitta och titta.




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh sundsvall!! tror ja de va iaf..

Svar: Stämmer!
Masaa

2014-09-19 @ 01:49:13

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0