Sömntuta

Nu har Stella sovit sen kl 11, alltså snart 3 timmar, men det beror antagligen på igår kväll. Lars la henne vid åtta, men vid tio vaknade hon och var klarvaken, jag tog upp henne en stund och la mig med henne vid elva, men tjurStella somnade inte förrän 01.30, jag höll på att bli tokig, hon rullade omkring i sängen, satte sig upp och pratade , ja gjorde allt utom att sova. Så hon hade väl lite sömn att ta igen.
 
Hennes förskylning är iaf bättre, men hon är fortfarande jätte snorig, nu har även jag blivit snorig och känner av halsen, jippi!
 
Det enda Stella vill göra när hon är vaken är att gå upp för trappen, har satt för kamingrinden där nu, så då börjar hon böla när hon kommer fram och upptäcker det :)
snart kommer tomten
 
 
 

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0