What to wear???

Jag ska ju på en massa bröllop i sommar, kom på nu att jag måste ju köpa mig något snyggt att ha på mig. Men vad tusan ska jag ha?
Ser ju ut som en hösäck i långklänning, sen känns det svårt med storlek, eftersom kroppen förändras hela tiden just nu, och om jag ammar ställer ju också till problem... Åh.
Någon som har nåt tips på någon fin klänning som skulle passa mig?
Skulle egentligen vilja testa och känna mig för, inte beställa hem. Men lär väl få göra det ändå :)



Tänk att den här frisyren hade jag för 2 år sedan. Just nu har jag väldigt långt hår...
 
/M

Kommentarer
Postat av: Maria

Långklänning är super! Är den inte figursydd påverkas den inte lika mkt av att kroppen förändras :-)

2014-05-19 @ 09:02:21
Postat av: Frida

Ja tycker oxå långklänning! Å du ser inte ut som en hösäck!! Vi kan ta en klänningsrunda på stan å kika om du vill!

2014-05-20 @ 11:47:11
Postat av: Helena

Snygg frippa ju!

2014-05-20 @ 11:58:33
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0