Ensam

Igår var jag ifrån Stella i hela 4 timmar och jag var 5 mil från henne. Det längsta avståndet och tiden så far. Men det hade gått bra här hemma, hon hade varit lite grinig men när jag kom hem var hon iaf glad.

I veckan var vi och hälsade på lilla söta Ingrid, och jag blev chockad när jag höll i henne, hon vägde ju ingenting. Stella har ju aldrig vägt så lite som Ingrid gör. Stella och Ingrid lekte hela kvällen :)

Idag ska jag försöka lämna in min telefon, har haft lite svårt att bestämma vad jag ska göra. Men ska nog lämna in den på grafit , då får jag en ny för 2900 sedan ska jag försöka ta dett på hemförsäkringen. Så självrisken blir på 1500.


/M

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggmorsorna!!

2014-05-16 @ 12:38:37

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0