Ikea

Ja igår styrde jag Frida och Stella mot Ikea. Jag var nervös över hur det skulle gå. Och det gick ju som det gick, S sov knappt på hela dagen, s sket ner sig på Ikea, jag fick amma på pinsamma ställen, s ville helst inte ligga i vagnen utan hon ville vara med och se. Men vi överlevde och är glada att Frida var med :) skulle haft med bärselen så hade allt gått lite snabbare. Men detta resulterade iaf i en natt där jag endast behövde amma en gång. Hon sov från 22.30 till 4 och sedan sov hon till 7.45. Vanligtvis ammar jag 2 gånger på natten. Snart ska jag faktiskt på jobbet på ett möte. Ja nu blocksover visst stella igen ! 
Från shoppingturen

Just nu, sover på min mAge.

/m

Kommentarer
Postat av: Helena

Sötnosen!!

2014-03-18 @ 19:19:29
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0