Gästbloggar

Hola
 
Sitter hemma hos Marita och Lars där vi snart ska äta gomiddag. Blir grillad entrecote med tillbehör. Statusen för samtliga just nu är: Mikke och Sara gör egen bea, Marita gör rödvinssås, Lars är grillmaster, Stella sover och Helmer har precis fått sin mat så han går mest bara omkring och är nöjd, i think. 
 
Själv gör jag inget just nu men tänkte ge mig på en Banoffe pie senare, aldrig gjort det tidigare så det blir spännande. Måste säga att jag är imponerad över hur duktiga de är på matlagning, egen bea, improviserar ihop en marinad och rödvinssås från grunden. Mina inspirationskällor!
 
För er som inte vet vem jag är så heter jag Malin och är sambo med tjejernas kusin Olle. 
 
 
Så här ser jag ut, en bra dag.
 
Ha det bra/Malin

Kommentarer
Postat av: Helena

:)

2014-03-16 @ 17:52:05
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0