Bilder m.m

Länge sedan jag uppdaterade nu. Som ni märkt skriver jag mest om Stella nu, men det är för att det är henne jag ägnar mig åt hela dagarna :)
 
Sen sist har hon iaf fått träffa Maria och Zalla för första gången, varit på 30 års kalas. Idag blev det fika på bagis med Malin och Annso och sedan tog vi en promenad, självklart var Helmer med också.
 
Som ni kanske läst så kommer mitt jobb inte längre finnas kvar här i Stugun, så det är mycket att fundera på när det gäller det också. Känns mindre kul att börja pendla precis då man fått en liten prinsessa, men det får jag nog stå ut med. Känns konstigt att jag redan gjort min sista dag på mitt älskade jobb :(
 
Och över till något annat, Stort Grattis till Åsa som fyller 30 år idag , eller hur var det nu igen :)
 
 
Och här kommer några bilder!
 




 
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så roligt att få se lite bilder!!! 💗💗💗

2014-03-10 @ 21:15:45
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack Marita! Ja, 30 år är en härlig ålder, det märker du inom kort. :)

2014-03-11 @ 19:46:02

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0