Åre

Befinner mig just nu i Åre . Trodde aldrig att jag skulle följa med hit med en bebis på 7 veckor, men hittills har allt gått strålande tack vare mina underbara vänner. Jag har varit orolig för nätterna och när vi ska äta ute. Men första natten gick strålande, precis som hemma, la henne runt halv elva och fick amma vid 3 och 6.30. Gick även bra när vi åt, dock bar vi dit henne i babyskyddet ist för att ta barnvagnen (vi åt på ett litet ställe). Men det fungerade bra, blev lite böl på slutet men det kirrade zalla. Idag på dagen gjorde jag och Frida Åre, fikade och mös i solen. Konstaterade att  en kladdkaksbit är dyrt på årebageri (75 spänn). Nu är halva hänget ute och dricker drinkar och kvar är jag, den gravida, gamlingen och ynglingen och stella. Nu håller vi tummarna att hon sover i natt med. 
/m






Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0