Midsommar ,bröllop och möhippa

Har hunnit med en hel del på dessa två midsommardagar. Igår var jag på ett jättefint bröllop, min vackra kompis Ellenor och hennes Nils som sa ja till varandra. Så kul att jag har 2 bröllop kvar! Sedan åkte jag upp till sjön och firade enligt tradition midsommar där. Förra året berättade jag på midsommarafton att jag var gravid och det här året satt både jag och Frida där med våra underbara döttrar! 

Och idag blev det möhippa för Evelina, allt gick inte enligt plan, men jag tror och hoppas att bruden är nöjd. Vi kidnappade en trött, illamående tjej , som fick börja dagen med ridning på datte som hade klätt upp sig. Sedan åkte vi mot döviken, där körde vi blindkörning (jag och Hanna vann), sedan lite zipline och körv. Efter det dans i sporthallen, partybuss och avslutningsvis tävlingar, mordgåta och middag med raggartema!! 








Mer bilder kommer sen! 
/m

Kommentarer
Postat av: Helena

Snygg selfie!

2014-06-22 @ 08:47:36
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0