Stella update

Händer väldigt mycket just nu, som jag skrivit tidigare så ålar hon för fullt, så man måste hålla koll på henne hela tiden, hon kan sitta själv och äter mat, ammar fortfarande men blir mindre och mindre. Mamma var barnvakt i lördags och hon fick i henne välling från flaskan och lyckades även få henne att somna för natten!
Hon har varit lite svår att lägga senaste månaden, förut la man bara ned henne och satte igång speldosan. Men nu har jag fått lagt mig bredvid henne för att få henne att somna (fast ikväll fick jag henne att somna i sin egen säng) 
Vi har även bytt till sittdel i vagnen så att vi kan spänna fast henne (hon är en vilding). Hon älskar att bada och har fått svalka sig i mörtsjön när det varit så varmt, hon plaskar och är hur nöjd som helst. Hon har även blivit mammig när hon är trött och ledsen. Sover fortfarande lite på dagarna så blir lätt övertrött, hoppas att set blir bättre när temperaturen blir normal. 
Hon är väldigt förtjust i helmer och ålar gärna efter honom , han är lite rädd för henne eftersom hon vill riva i pälsen :)













Kommentarer
Postat av: Helena

Men söta stora tjejen!! 😘

2014-07-29 @ 13:10:38
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0