torsdag

Å vad kul det är med OS, speciellt längdskidorna! Medalj idag igen. Ja det skvallrar ju lite om vad jag gjort idag, annars har jag hunnit med en promenad med Lars, Stella och Helmer, haft besök av Sara, Mikke, Olle, Berra och Malin, sovit en stund i soffan och gått på promenad med Helmer.
 
Får lite ont i ryggen när jag går längre svängar, men förhoppningsvis ger det med sig snart. 
 
Snart helg igen, men nu mer är ju helgen detsamma som veckorna för mig, men det som är roligare på helgerna är ju att alla andra är ledig. 
 



 
 
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Men så söt hon är. Man brukar ofta kunna se vem bebisen är mest lik. Men jag ser inte alls. Varken dig eller Lars utan hon är en helt egen person tror jag. :)

2014-02-14 @ 19:44:02
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0