3:e dagen hemma

Ja tiden går snabbt men ändå inte. Vi kom hem från bb i lördags runt tre. Allt såg bra ut på lilla prinsessan, bara mamman som inte känner sig helt ok. När vi kom hem hade mamma och Sara städat här hemma, då blev jag glad . Skönt att slippa ta tag i det. 

 Jag har ont kan inte röra mig så bra, men förhoppningsvis blir det bättre snart. En jäkla omställning är det, just nu är jag vaken nästan hela nätterna , men fungerar faktiskt, vet inte hur jag orkar :) tur att jag har Lars hemma som servar mig. Imorgon ska vi på återbesök på bb och kolla så att hon får i sig den mat hon behöver
. Helmer är glad över sin lillasyster, men han är lite blyg .   

/m

Kommentarer
Postat av: Jessica

Huvva hoppas du repar dig snabbt! Kom ihåg hur man dirigerade Crippe "behöver vatten.. Behöver det". Och där med sömnen, förstår fortfarande inte hur man fungerar. Jag brukar ta en sväng med Adam i vagnen varje dag så hojta till om jag ska ta med Helmer någon dag.

2014-02-03 @ 15:29:51
URL: http://scrapbookbyjessica.blogspot.con
Postat av: Helena

Åh hoppas det går bra. Man klarar sig utan riktig sömn i månader. Men sen tar det stopp. :) och med Freja kommer jag ihåg att jag kände mig överkörd. Men inte med Milla. Ring när du har tid och ork.

2014-02-03 @ 17:07:46
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Helena

Och sån himla söt tjej alltså!!!

2014-02-03 @ 17:09:41
URL: http://ochkompani.blogg.se
Postat av: Zalla

Men vilken fin tjej, ser framemot att serva dig jag med när jag har lediga dagar :) Mys mys! Pusspuss <3

2014-02-03 @ 19:05:18
Postat av: Sandra

Åh, mysbebis!!! <3 Hoppas du känner dig piggare snart! Det är sjukt va lite sömn man behöver som nybliven mamma, men passa på att vila när lilltjejen sover! :) Puss och kram

2014-02-04 @ 11:00:41
URL: http://snorpans.webblogg.se
Postat av: Mats H

Ååh, lilla Lillesol!

2014-02-06 @ 12:19:25

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0