Vad fan

Nu har ju syrran tagit över bloggandet, jag hinner ju inte med!!! Som hon skrev var vi och kollade in vår nya arbetsplats igår, såg bra ut. Blir lite nya vanor att anpassa sig efter, dels har vi ju stella nu, sen blir det ju till att ta med lunchlåda på jobbet, pendla (vilket innebär tidigare mornar och att vi kommer hem senare) , men det mesta brukar ju lösa sig.
Lars kommer att få ta mycket ansvar på hemmaplan, lämna och hämta stella , och se till att helmer får motionera på dagen. 
Idag var iaf snälla Frida barnvakt och hundvakt när jag var på jobbet en sväng och skrev på papper. När jag kom hem hade stella fått sina naglar klippta, toppen! 

Mitt och Sandras rum

Bild på Ingrid och stella från olgas 

/m

Kommentarer
Postat av: Helena

Vem hade klippt dem?? :)

Svar: Frida :)
Masaa

2014-12-11 @ 11:36:41
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0