Melmis

Blev nyss skrämd av Helmer, gav honom en godis, sen hör jag att han går konstigt i vardagsrummet, Lars ropar att det är nåt med helmer och att han blöder. Vi ser att han tar tassen mot munnen och att det har fastnat päls runt tänderna, tror först att det är pälsen som stör honom så tar bort det, men han fortsätter att krafsa, jag håller upp munnen och lars får kolla, först tror han att det är något med tungan. Jag blir rädd att han typ svalt den eller nåt, men sen när han tänder mobilen ser han att en godisbit fastnat i gommen, så efter lite mek lyckas jag få bort den.
Lillbubben, han hade alltså krafsat med tassen så att det börjat blöda. 
Men nu är han glad igen och direkt efter jag  fått ut godisen ville han äta upp den.... Glupska hund :)
 
/Skärrad Matte
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Men fy lilla glabben❤️ tur de gick bra!!

2014-12-05 @ 05:45:46

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0