Måndag

Och sista officiella gången på babysimmet, vi ska dock iväg på onsdag igen på drop in tid. Den tid vi har haft babysim nu senast har inte alls passat med Stellas sovtider, men idag sov hon faktiskt när vi kom till Stugun och jag lyckades lyfta över henne till vagnen så hon sov vidare. Jag har ju fått för mig att stella inte gillar sin nya bilbarnstol och idag när Frida körde tog jag babyskyddet och hon var hur nöjd som helst. Så nu ikväll tog vi och spontanköpte en ny bilbarnstol . Så typiskt mig. Så nu har vi köpt den som Lars ville köpa från början, men jag tyckte den var för dyr :) 
Så jag hoppas att hon gillar den nya! Hon kanske inte ens har ogillat den vi haft, bara jag som fått för mig det. 

/m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hon gillar den nya dyra nudå😃

2014-12-15 @ 23:51:24
Postat av: Frida

Frida Frida Frida va deeee

2014-12-15 @ 23:52:31
Postat av: Helena

Men nu ska ni ju byta till en större bilbarnstol snart. De får ju bara använda babyskydd ett tag. Freja fick byta när hon var typ 10 månader för då var hon för lång. Huvudet började sticka upp.

Svar: Haha ja jag vet det är ju såna vi har 2 av snart upp till 25 kg. Men hon trivdes bättre i babyskyddet så nu har jag köpt en dyrare och bättre stol som hon kan ha längre, sen är den lättare att montera också!
Masaa

2014-12-16 @ 06:37:05
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0