Fredag

Igår var en mysig dag. Eller ja i början av dagen var jag lite frustrerad. Jag har märkt när jag har sämst tålamod som mamma och det är:
-När jag har planerat att Stella ska sova, men hon somnar inte
-När jag är ute och går med Stella och någon/något väcker henne
-När jag blir väckt på natten och hon inte vill somna om (som tur är har det bara hänt enstaka gång)
 
Ja men åter till gårdagen, Stella somnade alltså inte enligt plan, men allt gick ju bra ändå. Vi åkte och hämtade upp Madde och Mathilde och sedan hade vi playdate med Frida och Ingrid hemma hos mig. S och I fick jättefina klänningar av Mathilde i julklapp, Mathilde hade på sin klänning så Frida tog några bilder som jag tänkte sno. 
Sedan började tjejerna bli trött så då gick vi på promenad och alla tre somnade. 
Vi satt och pratade lite i lugn och ro sedan kikade Annso förbi också, så kul att träffas.
På kvällen blev det julkonsert för mig i kyrkan.
 
Idag har vi mest hållt oss hemma, var på bagis en sväng å käkade och på pålan. Tänkte ta in granen och klä den, men Lars har dragit och spelat poker och jag tror inte att jag klarar av att få granen rak i julgransfoten själv.
Hoppas att han kommer snart för då ska jag klä den innan jag lägger mig, sen får vi se hur det går med Stella och granen imorgon :)
 
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0