Påsk, födelsedag m.m

Ja någon vecka sedan jag skrev senast, och det har hänt en hel del på den veckan. Helena har varit hemma så vi har lunchat och hon hälsade på en kortis med Freja. Sedan fyllde jag ju år förra onsdagen, bjöd på tårta på onsdagkväll, då kom Mamma, Agneta, Leif, birgitta, Kalle, Annica, Mange, Sara, Annso, Malin, Per, Ante, Melina, nelly, Emil. Fick Pengar, ansiktismask, , lotter, läppglans, snarra, blommor och en tatuering(sara tror att jag ska våga göra det).                                                                                                                                 På torsdagen hade jag bjudit in på middag, fullt upp hela dagen med att förbereda, som tur var kom Frida och passade Stella medan jag och Lars fixade. Fick besök av Gunnar och Emma på dagen, de hade med sig present till Stella, och Gunnar trodde att jag hade fyllt 29 ! På kvällen kom det 15 pers på middag, jag bjöd på pulledpork. Fick presentkort, manikyr och 6 st glossybox. Blev en trevlig kväll, men bara för att jag ville umgås så var Stella jätte grining på kvällen (typ enda kvällen hon varit det :))                                                              På fredagen blev det en sväng upp på sjön på dagen, på kvällen kom Malin förbi en sväng. Och på lördagen var det dags för den årliga påskpartyt hos Eve och PM, lika trevligt som vanligt! och på söndagen kom berra hot och satte upp lister i vardagsrummet nere och på kvällen middag på pålan.     Jaen härlig påskhelg har det minsann varit, nedan kommer lite blandade bilder, den översta är dock några år äldre :)








 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0