Onsdag

Idag blev det en tripp till Färsån, jag var kaxig innan och trodde att jag hade koll på var jag skulle. Det visade sig att jag inte hade det. Men tillslut kom jag fram med lite hjälp. Var iaf och hälsade på Hanna, riktigt trevligt och kul att se hur de bor.

När jag kom hem blev det en promenad i solen med Helmer och Stella, lite matlagning, en till promenad och tv. Nu sover barnet och jag ska väl lägga mig strax också.

Har suttit och kollat på lite möbler nu, vill köpa soffbord, sänggavel, matta, kanske någon fåtölj.
Vill bara få klart vardagsrummet nere, sen är det väl dags att ta itu med Stellas rum, än så länge har hon en säng och en byrå :)

Till veckan kommer Helena, ska bli så kul att träffa henne och tjejerna!



/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Och vi vill träffa er!! 😘😍

2014-04-10 @ 10:27:01
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0