Testing

Första blogginlägget från min nya älskling, IMac!
Vi åkte in till staden efter jobbet idag, kollade bland annat på barnvagn, soffa, säng och sedan tog jag och äntligen köpe mig en mac. Förhoppningsvis kommer jag bli bättre på att uppdatera bloggen nu!
Hade sådan tur att den var typ 700 kr billigare än vanligt.
 
Vad händer annars då, jag blir fetare och vi håller fortfarande på att fixa vardagsrum nere och sovrum uppe. Om jag ska vara ärlig har vi varit lite lata den senaste tiden. Men vi måste ringa hit elektriker m.m
 
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul med uppdateringar!! Vilken vagn funderat ni på?

Svar: Vi kollade på en Emma ljunga och en brio. Båda är kombivagnar.
Masaa

2013-10-01 @ 07:19:53
Postat av: malin

najs! är det en sån dära stationär dator?

Svar: Ja datorn är som i skärmen, så man har en skärm tangentbord och mus. Jätte nöjd!!
Masaa

2013-10-01 @ 14:20:28
URL: http://malinerica.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0