Pengarna bara försvinner..!

I helgen blev det lite oförutsedda utgifter för mig. Lillbubben blev jätte irriterad i ena ögat, kunde knappt öppna det. Så jag ringde djursjukhuset och beslöt mig för att åka in. Som tur var hade han bara ett ytligt sår på hornhinnan, så nu ska vi behandla det med ögonsalva och någon ögonsmörjning. Bara att åka in på sjukan idag kostade 2400, sen tillkommer utgift för undersökningen och 400 för medicin. Blir spännande att se vad kalaset slutar på. Men vad gör man inte för sin lilla plupp. Vi ska ha tratt på honom och det är han ju väldigt nöjd med... Vägrar att gå. Men han får vara utan när vi har koll på honom. 


Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att han kommer bli bättre. Hundar är ju ganska dyra djur. Men han är ju värd allt såklart!!

2013-10-28 @ 13:46:55
Postat av: Lina

Borde inte det gå på försäkringen?

Svar: Jo men självrisk sedan 20%av kostnaden må jag betala :)
Masaa

2013-10-29 @ 22:05:03
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0