Bra värden!!

Tydligen håller jag inte alla så uppdaterade angående bullen i ugnen som ni trodde att jag skulle. Sandra sa idag att man vet ju inte ens vilken vecka jag är i. Så då ska jag ta och berätta det :) Är i vecka 32 (31+4). För er som inte har koll (vilket inte jag hade för några månader sedan) så betyder det 31 fulla veckor + 4 dagar. Var hos Barnmorskan idag, mitt blodvärde var bättre nu, utan att jag käkat järntabletter och alla andra värden var också bra. Har gått upp 8 kilo sedan i juli när jag var där på inskriving.
 
 
Här hemma har jag städat, bakat och pyntat ikväll, är inte klar så ska fortsätta i helgen.
Renoveringen går framåt, lister och socklar som ska upp sedan ska elektrikern göra klart sitt jobb och sedan ska vi ta och möblera rummen. Vi har köpt ny soffa, säng, tvmöbeloch fåtölj som vi ska fram med. Har redan tjuvstartat med soffan.
 
Näe nu ska jag lägga mig har precis varit ute på kvälls promenad med Helmer.




 
/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att du uppdaterat lite nu om hur det är och hur det går!! Bara två månader kvar nu. :) kuuul

2013-11-28 @ 22:52:36
Postat av: Frida

8 kg e ju ingenting! Har ja säkert gått upp redan nu haha! Fast du pjukade iofs så mkt i början å ja har ju bara ätit å ätit=)
Skönt att järnvärdet e bättre också, Duktig tjej!

2013-11-29 @ 12:04:41

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0