11 Mars

I helgen har jag bla hunnit med:
Koka sylt - stod och stekte pannkaka när jag inser att jag inte hade någon sylt hemma!
Spelat tvspel- efter en system uppdatering i 4 timmar spelade jag i 10 min, ovärt
Varit på sjön- promenerat med Malin Marita och Helmer, solat och grillat körv
Kollat på mellon- drack även 2 glas rödvin, åt inte för mycket blomkål!
Spelat tvspel - dängde Marita, lina och annso på buzz och Singstar, tycker jag.
Promenad- med mamma Marita och Helmer.
Hälsat på farmor- och Christine
Drog in till stan - storhandla på maxi
Gick på bio - med mikke, Sandra och Matti- om ni går och kollar på en film som hade premiär för två dagar sedan och salongen är tom så är det förmodligen en ratfilm.


/s


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken var ratfilmen?

Svar: Vi såg "mördaren ljuger inte ensam"
Masaa

2013-03-11 @ 19:33:45
Postat av: Hubblis

Haha say what?! :P

2013-03-12 @ 08:21:25
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0