Sol sol sol

Vilket härligt väder det har varit i veckan, älska sol!
I torsdags hann jag göra mycket efter jobbet. Jag följde med Marita och hämtade jordgubbsplant, och fick en massa trädgårdstips och fika! Sen grillade vi hemma och åt ute i solen. När vi satt ute och åt hörde vi glassbilen, vi bestämde oss för att leta upp den eftersom den inte stannar hos oss. När vi hade köpt glass for vi upp till sjön för mikke ville bada, jag kollade på. Sen på kvällen så städade vi lgh. Vi hann även med att förbereda middagen tills igår när vi hade fin besök :) Det blev potatisgratäng, chilimarinerat kött och rödvinssås efter fotbollen. /S


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra ni är på att uppdatera.

2013-06-01 @ 13:50:58
Postat av: Hubblis

Fin besök? Jo jag tackar :) Ypperst mat!

2013-06-04 @ 10:05:47
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0