2013 01 25

Helgens planer..
Fredag: vara hundvakt åt Helmer, äta pannkaka till middag och kolla på På spåret
Lördag: jobba ett par timmar, taxi till stan, födelsedagsmiddag för lina, nattbuss hem
Söndag: tvättid hela dagen

I går kollade jag på de första två avsnitten av The Carrie diaries (Carrie bradshaw -84) Serien verkar vara ganska bra, roligt att den utspelar sig på 80-talet.

Puzzel har fått stora kala fläckar i pälsen på halsen. Har kollat med veterinären och vi ska hålla koll så att det inte blir värre. Det är inget hon verkar känna av själv men hon ser så risig ut. Lägger ut en bild från någon dag sen , nu ser det värre ut. Hon har som en ring runt halsen som är helt kal.

/s


Kommentarer
Postat av: Marita

Yeah, äntligen några ord från dig :)

2013-01-25 @ 15:28:26
Postat av: sara

men va faan! jag har ju uppdaterat en gång förut i veckan

2013-01-25 @ 15:41:58
Postat av: Lina p

Så fort det är runda fläckar så tänker jag på ringorm. Det behöver ju inte va det men man kan ju ha det i bakhuvudet :)

Svar: ja det var det som jag blev lite orolig för men ett samtal med vetrinären lugnade mig :)
Masaa

2013-01-30 @ 08:53:49

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0