2012 årskrönika del 1

Ja 2012 var väl inte det året som masaa uppdaterades som bäst, men tänkte som vanligt göra en liten årskrönika.
Vi börjar med januari
 
-Jag och Helmer avslutar våran första kurs tillsammans, en valpkurs.
-lämnar in iphonen på lagning
-Fick reda på att jag skulle bli Ellis gudmor
-bytte min första bajsblöja (Elli hade skitit och som gudmor ställer man upp :)
-Helmer hade sin första namnsdag, han var lite ljusare då än nu :) (bild 1)
-Lina hade sitt årliga b-dayparty (bild 2)
 
 
Februari
 
-Jag fick stipendium (länk)
-Gick på krogen typ 4 helger i rad !
-Det var iskallt ute...brrr
-Middag med Sandra, Zalla, Lina å Sara (bild 1)
- de två sista halv åtta hos mig middagen, jag vann!! (bild 3 & 4)
-Middag hos Zalla med brudarna (bild 2)
 
 
Mars
 
-Helmer och riff busade med varandra (bild 1)
-Melina hade 30 års kalas (bild 2)
-Helmer var med i sin första och sista utställning (bild 3)
-Jag och Sara åkte till sthlm, vi var där ons-sön och hann med: barnvakt, umgås med Maria, shoppa, äta middag med Tanja, Ellis dop, hälsa på Helena, hänga med Gunte, tappa bort oss och ha kul :) Bild 4
 
Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysigt

2013-01-10 @ 21:31:54

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0