Födelsedagsmiddag

I Lördags hade jag och Marita bjudit in till födelsedagsmiddag, Det var samling kl 14,30 på pilgrimsvägen, vi hade delat upp våra gäster i två st lag som vi döpt till Pink ladies och Blue steel. Först hade vi anordnat ett uppdrag till lagen, de fick olika ledtrådar och skulle ta sig till olika platser på byn och hitta nya ledtrådar. Jag tror att det blev ganska lyckat även om det var en bit att gå. Båda lagen fick med sig en väska med lite vätska:) Senare på kvällen var det några fler tävlingar och sen bjöd vi på middag. Det blev pulled pork med olika tillbehör. Tack till alla som kom och de som hjälpte till med uppdragen! Lite bilder
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om jag köper kamera nån gång så kommer jag köpa en sån som du har Sara, så bra bilder!!

2013-04-25 @ 10:41:08
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Helena

Åh vad kul

2013-04-26 @ 07:28:24
Postat av: Kaffehörnan

Vad kul och fina bilder

2013-04-26 @ 09:05:17
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0