September

September och det börjar verkligen bli höst ute. 
I veckan börjar jag och Helmer på en agilitykurs, det ska bli jätte kul och spännande, varken han eller jag är så erfaren inom området :)
Jag har testat någon gång med Lindas hund Peppe, men han kan ju redan allt så det var inte så svårt då :) Blir nog lite större utmaning att försöka lära Helmer....
 
Nästa söndag bär det av mot sthlm, ska ner på några möten och passar då på att hälsa på lite i huvudstaden, så ni får se till att ha tid för mig på söndagen Madde och Helena, för då kommer jag.
 
Här kommer 2 bilder fårn förra årets stråk och två från te supen:
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Väldigt snygg bild måste jag säga!!

2012-09-14 @ 09:22:37
URL: http://ochkompani.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0