Härlig helg!

I helgen har jag haft en sån där kanonhelg och för mig är det när man hinner med väldigt mycket:) så här kommer min helg i ord: fredag, in till stan hämta köksbordet på mio samt lite shopping till huset, efter det middag och bio med brudarna! Lördag, fika Bagis, långpromenad, korvgrillning hos eve, invigning av badkaret, middag hos Stefan, efterrätt hos mamma, och sedan mys med zalla o Sara. Idag söndag sovmorgon, helmer fick busa med grannhunden, lite städning, besök av farmor, Christin o brittmarie, promenad, mathandling på maxi, matlagning och slapp. Ja det var min helg och jag gillar den :) nu börjar den lida mot sitt slut. I veckan tänkte jag dra igång med träningen igen! Här kommer lite bilder på nya köksbordet, vi ska dock ha vitt överdrag på stolarna, men det var försenat. /m


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter härligt!!

2012-11-20 @ 21:25:59
Postat av: Hubblis

Fiiiint :)

2012-11-27 @ 07:52:16
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0