Longtime

Länge sedan jag skrev något. Vad har hänt sen senast då? Jo vi har varit i Sthlm. Jag å Sara lånade Agneta och Pelles lägenhet och bodde där. På torsdagen var vi barnvakt till Elli, gick på stan, åt lunch och lade middag hos Maria. Fredagen spenderades med shopping på dagen och på kvällen middag med Tanja och sedan en massa drinkar. På lördagen började vi med dop i Årsta, jag var gudmor ! På
Dopet träffade vi Madde, Linus Frida och Tommy. Dopfika där Maria och ville bor och efter det åkte vi genom hela stan och hälsade på Helena i deras nya lya. Vi hann tyvärr inte vara där så länge, men var jätte roligt att se Freja och Helena. När vi kom till lägeneheten igen fick vi besök av Gunnar, han hade köpt ut lite till oss :) var i lägeneheten och pratade och spelade kort sedan blev det språngmarsch till pendeln, Vi gick på nåt ställe å drack drinkar och kom hem till lägeneheten igen starx innan fyra. Ja fullt upp hela helgen, först nu som jag börjar återhämta mig :) men kul var det! /m


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom tillbaka!!

2012-03-23 @ 09:34:01

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0