Söndag

Ännu en helg har passerat , men den här helgen har jag inte fått mycket gjort, har mått som en kratta till och från. Men som tur är har min snälla mamma tagit hand om både mig och Helmer, tack Mamma!
Nu börjar jag känna mig lite piggare så jag hoppas att jag inte får nåt återfall imorgon. Jag missade sommarfesten på jobbet som jag sett fram emot jätte mycket, men men, verkar som alla hade roligt iaf.
Förra veckan blev det en helg del fotboll, både på tv och Live, hann även med två springturer. Nice, hoppas att jag hinenr med det i veckan också.
2 veckor till semester, längtar...
Snart kommer lite bilder som jag å Helmer fotat idag!
/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är du för sjuk maritta? På torsdag kommer jag och Freja hem! Yey!!

2012-06-18 @ 07:23:37
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0