Måndag

En konstig dag från början till slut, jobbig, stressande, ledsam, men nu är den snart slut och imorgon är en annan dag.
Vädret har iaf varit väldigt skönt idag, varmt och härligt, hoppas att det är kvar resten av veckan!
Jag har blivit på fotohumör igen, så kul! Så nu har jag klickat hem närbildsfilter och ett större minneskort. Tänker fota massa när det är långhelg. Skrev nyss lite med Sandra och jag skulle få fota hennes charmtroll, perfekt!
Annars blir det väl mest fotboll i veckan också och promenader med Hemlutt!
Här kommer några mer tråkbilder, men det får ni stå ut med faktiskt, måste ju få lägga ut dem någonstans :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, kom hit och fota mina kids!

2012-06-19 @ 19:19:13
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Maria

Och min skrutt med nästa gång vi kommer upp!

2012-06-19 @ 23:42:14

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0