fredag

Hola!
Ett litet blogginlägg kanske är på sin plats.
Dagens planer: Jobba (inte fira semester) Kolla på fotboll SBK-IFK, sen AfterFotboll på Lappa
 
Så nu vet ni det.
Annnars så händer det inte så mycket, har varit på bingo, firat midsommar och kollat på mycket fotboll.
 
Nu var jag tänkt att lägga upp en bild från bilbingon i Häggenås men det verkar inte fungera?!?
 
Jag, Marita, Tanja och Evelina åkte iväg på midsommardagen i hopp om att vinna 150 000 kr. Det var väldigt mycket folk där, helt sjukt. Ingen vinst blev det för oss, men vi hade med oss gott fika och var nöjd ändå!
Inte lika nöjd som om man hade håvat in 150 000 men men,
 
I Helgen flyttade Jamjam till sitt nya hem, och det verkar gå jättebra! Kajsa var lite slö i början sen Jamjam flyttade men nu är det full fart igen,
 
Här tänkte jag lägga in en bild som jag tog på Jamjam och Kajsa sista dagen tillsammans. Men allvarligt? Går det inte att ladda upp bilder längre?
 
I veckan var jag, Marita och Helena in till stan och shoppade! Jag köpte jeans, linne, skor och massa produkter till mig själv. Vi åt en mycket god middag på Brunkullans efter shoppingen.
 
Och här en bild på udden och Indalsälven, så fint...
 
Å vad roligt med fina bilder i inlägget. Vad bra det blev! Det är så tråkigt med inlägg som bara innehåller en massa text så det var roligt att jag kunde uppdatera med lite bilder.
 
Trevlig helg !
 
/S
 

Kommentarer
Postat av: Hubblis

Ja allvarligt! varför lägger du ens upp ett inlägg utan bilder? Haha näää skitbra! :)

2012-06-29 @ 10:21:41
URL: http://sandraspartiska.blogg.se
Postat av: Maria

Guuuud vilka fina bilder!!!

2012-06-29 @ 13:37:51
Postat av: sara

tack de är faktiskt tagna med mobilen, det kan man inte tro!

2012-06-29 @ 14:21:06
URL: http://masaa.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0