Onsdag

snart dags att sova men tänkte ägna lite tid åt ett blogginlägg :)

Ja vad har hänt sen senast, inte så mycket, har kommit igång att röra mig bra den här veckan. Löpning både i måndags och idag och har ju såklart även varit på massa promenader med Helmer. I igår efter jobbet åkte vi in och hälsade på Frida, passade även på att köpa lite mat från thaivagnen, mums!

Till helgen blir det massa födelsedagar och på lördag är vi inbjuden till Lina på kalas, skoj!

I söndags var sista valpkursen, har varit riktigt lärorikt för mig och Helmer, speciellt efter som jag är newbie. Helmer har dock haft lite svårt att koncentrera sig ibland efter som Ester varit där, han vill heslt av allt busa med henne hela tiden :)

Annars så längtar jag till vår och sommar, som vanligt.

ska se om jag hittar någon rolig bild att lägga in...



Ester och Helmer


I helgen får jag träffa zalla!


och lite sol skulle inte skada

/M



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också ha vår och sol, men så snöar det igen.... :(

2012-01-19 @ 09:21:23
URL: http://snorpans.webblogg.se/
Postat av: zalla

Gilla, gilla, gilla =D

2012-01-21 @ 13:32:09

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0