Del 2 årskrönika

April: Höjdpunkterna i April var resan till sthlm när vi hälsade på Maria, vi hade kanonväder varje dag och hann med att träffa alla vänner i sthlm. Firade även min födelsedag där nere, middag på GRILL.



i Slutet av april var det påsk, väldigt sen påsk, men vilket härligt väder det var. Fisketävlingen blev inställd. Påskparty hos Evelina och Pm och en massa mys med alla vänner. Jag älskar påsken.



På sista april var vi hos Lina och grillade.


Maj:
Inleddes med kanonväder, så härligt med värme efter en lång och kall vinter!



Frida började trotsa sin hudsjukdom och vi var ute på promenader.


Härligt med vår!


Vi hade schlagerkväll hos Sandra, jag och Sara gick all in när det gällde utstyrsel :)



Jag testade agility med Peppe, hur kul som helst :)



Juni:
Juni började med långhelg då kristihimmel och nationaldagen hamnade vid samma helg. Det var även storsloken och expon då. Som vanligt hade vi skoj!Vi hade sommarfest på jobbet och jag var hundvakt till Peppe en helg. Anton hade studentmiddag, vi firade midsommar i mörtis och sedan började semestern. Bingo säsongen drog igång och jag och Sara hade vrkligen tur, vi vann varje gång vi var iväg. Dagen innan midsommar gick vi tjejer på lappa å åt, det slutade med ett jäkla kalas!





Juli:
Semestern var i full gång. Helena kom hem i början på juli så då hängde jag rätt mycket med henne och Freja. Jag och Lars bestämde oss för att köpa ny bil, det blev en Nissan, Ett mycket bra köp än så länge! Sedan flyttade vi upp till Mörtis i ca en vecka, fint vädet å fullt i alla stugor där uppe. Vi bodde i Lillstugan med Annso å Jonas. jag Zalla, Tanja å Sara åkte in å käkade på brunis, vi skulle vara fler men några bangade. Sara var på Mikkis bröllop och i göteborg på semester. Ulf hade 40 års kalas, sen var det såklart stråket!



Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0